تعمير و نگهداري آسانسور تعمير و نگهداري آسانسور .

تعمير و نگهداري آسانسور

سرويس آسانسور

سرويس و نگهداري آسانسور

آسانسور نيز مانند همه وسايل الكترونيكي و مكانيكي نيازمند بازديد دوره اي مي باشد

اين بازديد كمك مي كند تا عمر مفيد قطعات افزايش يابد

همچنين با توجه به افزايش شديد قيمت ها آسانسور نيز از اين قضيه مستثنا نبوده و قطعات آن به شدت گران شده است است لذا توصيه ميگردد به صورت دوره اي آسانسور مورد بازديد قرار گيرد حداقل ماهي يك بار تا اگر قطعه اي نياز به تعميرات دارد به سرعت شناسايي و انجام شود اين امر موجب مي شود قطعات تعويض نگردد و بار مالي زيادي را از روي دوش ساختمان بر خواهد داشت.

بعضي از دوستان تصور مي كنند آسانسورنيزمانند موتورخانه آب گرم زماني نياز به سرويس دارد كه آب قطع شده باشد يا سرد شده باشد اين تفكر به كاملا اشتباه است

زيرا در صورت خرابي موتورخانه آب گرم نهايتاً آب گرم مصرفي واحدها قطع ميشود و خطر جاني براي هيچ كس ندارد ولي در مورد آسانسور ممكن است اين خرابي منجر به سقوط يا برق گرفتگي يا افتادن از ارتفاع  شود (در صورت در مدار نبودن سيم قفل درب آسانسور) و ديگر قابل جبران نيست.

به شما همشهري گرامي توصيه مي كنيم حتماً ماهي يكبار آسانسور خود را مورد بازديد قرار دهيد ضمناً اين امر توسط يك شركت معتبر انجام گردد.

عقد قرارداد سرويس آسانسور قبل از هر چيز  بار مسئوليت مدني را از روي دوش  مدير يا مديران ساختمان برخواهد داشت و ديگر مدير يا مديران هيچ گونه مسئوليتي در قبال وقايع اتفاقيه اعم از كلي و جزئي نخواهند داشت و شركت متبوع با عقد قرارداد مسئوليت كليه اتفاق هاي غير مترقبه مربوط به آسانسور را به عهده خواهد گرفت 

شركت هاي ارائه دهنده خدمات آسانسور نيز با استفاده از  بيمه مسئوليت مدني اين بار مسئوليت را بر عهده شركت بيمه گر  واگذار مي نمايند.

بايد توجه فرماييد اين روند زماني اعتبار دارد كه مدير يا مديران ساختمان با شركت هاي معتبر و داراي پروانه طراحي و مونتاژ عقد قرارداد سرويس نمايند و شركتهاي معتبر نيز بيمه مسئوليت آسانسور را درخواست و ثبت  نمايند.


برچسب: سرويس آسانسور، تعمير آسانسور، تعمير و نگهداري آسانسور، سرويس و نگهداري آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۱:۵۶ توسط:شهاب موضوع: سرويس آسانسور نظرات (0)