تعمیر و نگهداری آسانسور تعمیر و نگهداری آسانسور .

تعمیر و نگهداری آسانسور

سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری آسانسور

آسانسور نیز مانند همه وسایل الکترونیکی و مکانیکی نیازمند بازدید دوره ای می باشد

این بازدید کمک می کند تا عمر مفید قطعات افزایش یابد

همچنین با توجه به افزایش شدید قیمت ها آسانسور نیز از این قضیه مستثنا نبوده و قطعات آن به شدت گران شده است است لذا توصیه میگردد به صورت دوره ای آسانسور مورد بازدید قرار گیرد حداقل ماهی یک بار تا اگر قطعه ای نیاز به تعمیرات دارد به سرعت شناسایی و انجام شود این امر موجب می شود قطعات تعویض نگردد و بار مالی زیادی را از روی دوش ساختمان بر خواهد داشت.

بعضی از دوستان تصور می کنند آسانسورنیزمانند موتورخانه آب گرم زمانی نیاز به سرویس دارد که آب قطع شده باشد یا سرد شده باشد این تفکر به کاملا اشتباه است

زیرا در صورت خرابی موتورخانه آب گرم نهایتاً آب گرم مصرفی واحدها قطع میشود و خطر جانی برای هیچ کس ندارد ولی در مورد آسانسور ممکن است این خرابی منجر به سقوط یا برق گرفتگی یا افتادن از ارتفاع  شود (در صورت در مدار نبودن سیم قفل درب آسانسور) و دیگر قابل جبران نیست.

به شما همشهری گرامی توصیه می کنیم حتماً ماهی یکبار آسانسور خود را مورد بازدید قرار دهید ضمناً این امر توسط یک شرکت معتبر انجام گردد.

عقد قرارداد سرویس آسانسور قبل از هر چیز  بار مسئولیت مدنی را از روی دوش  مدیر یا مدیران ساختمان برخواهد داشت و دیگر مدیر یا مدیران هیچ گونه مسئولیتی در قبال وقایع اتفاقیه اعم از کلی و جزئی نخواهند داشت و شرکت متبوع با عقد قرارداد مسئولیت کلیه اتفاق های غیر مترقبه مربوط به آسانسور را به عهده خواهد گرفت 

شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور نیز با استفاده از  بیمه مسئولیت مدنی این بار مسئولیت را بر عهده شرکت بیمه گر  واگذار می نمایند.

باید توجه فرمایید این روند زمانی اعتبار دارد که مدیر یا مدیران ساختمان با شرکت های معتبر و دارای پروانه طراحی و مونتاژ عقد قرارداد سرویس نمایند و شرکتهای معتبر نیز بیمه مسئولیت آسانسور را درخواست و ثبت  نمایند.


برچسب: سرویس آسانسور، تعمیر آسانسور، تعمیر و نگهداری آسانسور، سرویس و نگهداری آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۱:۵۶ توسط:شهاب موضوع: سرویس آسانسور نظرات (0)